miércoles, 15 de febrero de 2012

A chegada da peste.

No meu pobo todos estamos moi preocupados, pois creemos que a peste negra pode haber chegado á nosa aldea! Eu só teño 8 anos, e os maiores as veces non me queren contar as cousas, pero meus pais deixaronme moi claro que teño terminantemente prohibido acercarme a familia de Ana, a miña mellor amiga. Eu estou moi triste por iso, pero parece ser que son eles os que han traido a peste á aldea, todos os rechazan, levan dias encerrados na sua casa, hai xente que pensa que xa estan mortos e queren quemar a súa casa para que a epidemia non se extenda, pero eu creo que a miña amiga Ana aínda sigue viva! eu a quero moito, e non me gustaria nada queimar a sua casa con ela dentro! pero por outra parte.. e se é certo que elos trouxeron a epidemia?.. poderia contaxiarse toda a aldea!
Eu xa oira hablar antes da peste negra, é unha enfermidade mortal, case ninguen sobrevive a ela, e xa a deixado moitos poboados baleiros e cheos de mortos.. pero nunca pensei que chegaria ata a nosa aldea, tan recondita e escondida entre as montañas!
Seguro que pensan que o pai de Ana trouxo a epidemia porque e xudio, se o escoitei a unhas señoras na praza! a min eso me parece unha tonteria, pero agora queren matar a todos os xudios! quizais por eso meus pais andan tan preocupados.. nos tamen somos xudios! pero non transmitimos ninguna enfermidade eh! estamos totalmente sans!
Congregouse unha multitude na praza da aldea, os estou vendo a traves da fiestra, como non nos invitaron? seguro que é unha reunion para decidir que facer cos xudios que haxa na aldea!
Gritos. Prisas. Carreiras. Mama chora e papa berra.
Tivemos que sair correndo da nosa casa, creo que a aldea entera cree que nos seremos os proximos que teremos a peste, pero os xuro que estamos totalmente sans! xa quemaron a casa de Ana polo camiño e cando os vimos, saimos de casa coas nosas 4 pertenencias e botamos a correr.
Nos estamos alonxando da aldea na que vivin ata agora.. alí xa non somos ben recibidos, e agora nos queda un longo camiño por diante...

2 comentarios:

  1. un dos grandes problemas daquela época..

    ResponderEliminar
  2. É verdade que a peste negra e un dos grandes problemas porque morria moitisima xente e o peor e que sabias que a tiñas e non podias facer nada para curarte.

    ResponderEliminar