jueves, 1 de diciembre de 2011

Prisciliano condenado

7 comentarios:

  1. como fago, porque non son capaz de velo que pon¿

    ResponderEliminar
  2. O orixinal é de Amanda, que me pediu que o subira eu... Está ao tamaño extragrande... Amanda está por facer un comentario sobre a imaxe que explica o texto.....

    ResponderEliminar
  3. O formato do xornal era acojonante ahora o contido non o sei porque non se ve jajaja

    ResponderEliminar
  4. porfavor que amanda o suba outra vez para que se lea, ten pinta de ser moi interesante

    ResponderEliminar
  5. Estou intentando facer a introduccián, pero non me deixa modificar a entrada,por se alguén sabe como. A entrada amósanos unha noticia que saíu no "Xornal do século IV" un xornalista dá a coñecer a decisión de Maximo, éste decidiu tender a mán á igrexa, Pero por parte dos priscilianistas ,ninguén se rendiu.Ata se esconderon e seguiron coas súas ideoloxías priscilianistas.Póñobos o texto aquí e estará no meu blog tamén, mentres non saiba como poñelo debaixo da foto.(síntoo)

    >Ante o continuo aumento dos seguidores de Prisciliano e como medida de apaciguar os ánimos da igrexa,o emperador Máximo condena de forma oficial o Priscilianismo.Deste modo deseña un proceso xudicial para condenar aos ovispos Priscilianos de bruxería,e con relacion a isto o emperador consegue requisar ás propiedades dos acusados sen que afecte ao patrimonio da igrexa.
    Acompañado dos seus seguidores, presentouse no concilio de Burdeus onde foi acusado de herexe polo que éste abandona o cónclave e se dirixe á corte do Emperador Máximo en Tréveris.Alí é torturado e apresado ata que confesa a súa herexía para despois ser decapitado xundo aos seus seguidores.
    As malas linguas din que a orde Priscilianista segue viva,aínda que agochada e con códigos secretos.<

    [CONTANOS MAIS]
    As palabras do obispo foron:"Condeno, xunto co seu autor todos os libros heréticos e, especialmente, a doutrina de Prisciliano, como acaba de ser exposto, que afirma que escribiu que o Fillo de Deus non pode nacer."

    ResponderEliminar
  6. http://aorixinalidadeavoltasorixes.blogspot.com/
    Perdón, no me lembrara poñer o meu blog.

    ResponderEliminar